12 jan. 2014

Sovmorgon, träning och ut med adventsljusstakar!

Hoppsan!

Det var länge sen jag sov till halv elva!!! Välbehövligt efter denna natt och kanske flera veckor av för lite sömn. 
Sköööönt! Jag kände mig utvilad, men ville inte gå upp. Jag hörde familjen där nere, flickorna lekte mamma-pappa-barn och Johan plockade med disken. Arvids gulliga joller hörde jag också, som i vissa fall låter som ett desperat fågelskrik - inte lika gulligt;)



 Ut med adventsljusstakarna och tillbaka med vanliga bordslampor och nya fräscha orkidéer! 



Vackra ståtliga orkidé!

Så vacker du är i mina fönster:)










 Vita rosor fick följa med igår från Ica Maxi…39kr, så de håller väl inte så länge är jag rädd.



Fortfarande röda och fina, så de får hänga med ett tag till i köket. Passar ju tapeten;)



Ja, den skulle ju bort idag…men knappt ett barr på golvet och lika fin som när vi klädde den…har aldrig varit med om maken till julgran faktiskt!? Det måste vara för att vi högg ner den på vår egen mark och kanske för att vi vattnat den varje dag:)






Här joggade jag, mot den hemlighetsfulla vintersolen. Jag följde Johans och Mojjes spår, som sprungit där en timma innan mig.
Underbart! Det blev en runda på dryga 4 km och sen tabata med 6 styrke-övningar.

Hoppas du har en skön söndag. 

KRAM


Inga kommentarer: