30 jan. 2014

Lön för mödan!

Yes!

Det kändes som jag vann på lotto! Haha jag fann min gamla kursbok:
Jag började packa för helgens äventyr (berättar mer på fredag;)) och det ledde till storstädning i vår lilla "walking closet". Jag hittade även annat som varit borta en tid, bland annat mina fina svarta handskar, mitt favorit läppstift! - i en väska långt in under massa andra väskor;) oj oj jag hittade även Arvids fina djungel-pyjamas från Lindex, som jag letat efter så...men den har han nu växt ut..buhu...
Sen hittade jag en annan massa skit..men det får vänta med att sorteras och eventuellt slängas. Nu måste jag bara läsa lite i denna gamla kursbok. Nåt matnyttigt finns säkert att läsa och lära. 

KRAM


2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite som julafton då? 😊
Pöss /S

Unknown sa...

haha ja verkligen!:) Kram