22 jan. 2014

En kväll som gav energi!

Hej hej

I gårkväll var jag på tjejmys på Grekiska kolgrillen.
Det blev en kväll med mycket prat, skratt och god mat.
Lilla söta Ella fick också vara med, men Arvid fick stanna hemma hos pappa och syrrorna. 

Tog bussen till stan, och det pirrade i kroppen när jag satt i den, glädjen över att få åka iväg utan barn och träffa fina vänner var enorm:)


Cola och rött vin: min favorit kombination:P! hihi



 Jag valde gyros med fläskkarré och bulgur, så gott! 



Mamma Sofia med sin Ella.



 Både Sofia och Louise valde souvlaki (grillspett).

Till allas menyer fick man den goda kalla tzatzikin till. Så gott!


 Skål för oss!:)



Louise fick Ella att nästan somna i famnen.


Under coola glödlampor på Paolo`s, åt vi Louise favorit: tiramisu och drack cappuccino, som jag fick smaka. Det var ganska gott, men någon kaffe-drickar blir jag inte;)






Min outfit för kvällen: tights och kofta från Lindex,  svart klänning som knappt syns från HM.



Mmm….den var god MEN otroligt mäktig!



Titta så vackert mönster i cappuccinon!

Öj öj öj…en rulla nästan hem.






Känns skönt att jag jogga ett par kilometer med vagn och hund i morse, och körde 5 övningar tabata:)



Toksvett och trött - men lycklig!

KRAM


Inga kommentarer: