19 jan. 2014

Städa blev min träning idag

Ja, och så en långpromenad:)

Hade tänkt åka lite längd, eller jogga eller typ kört lite tabata hemma..men jag kom fram till att en "vilo-dag" är ok...fast det tog emot lite, för jag är verkligen sjukt taggad på att träna varje dag! Så kul. 

Till hjälp är ett par morötter, som jag ordnat. Det peppar och hjälper till att knuffa en i ryggen lite. Gört - säger jag till dig, som önskat dig nåt, sen får du den bara om du når dina mål!:)


Stackars Ellen, titta va lång lugg hon haft! Tur att faster Gunilla kunde klippa flickorna idag, när vi firade farfars 71-års dag. 
De blev så fina! De satt lydigt still, för efteråt väntade en överraskning - sa Gunilla. Inte vilken överraskning som helst. Men bild på det blir en annan dag. Måste fixa bättre bilder, för jag hade bara mobil-bilder idag. Glömde kameran. 

Nöjda nyklippta flickor, och bästa frisören Gunilla!❤️

Ja, nu verkar mina flickor somnat. Ligger bredvid Malva, som absolut inte skulle sova...men det gör hon nu:) 
Inatt ska Arvid (äntligen) flytta in i sitt rum. Hur det kommer gå, ja det visar sig...blir väl ett X antal spring upp inatt för att stoppa i nappen, men vi måste testa! Någon typ av förändring måste ske, för jag behöver få sooooova!


Wish me luck!

KRAM


Inga kommentarer: