29 jan. 2014

God kvällsmacka och kalla fötter!

God kväll i soffan!

Ser på: Mia på Grötö, och njuter av egen tid. Alla tre små sover och jag passar på att ta mig en nyttig god kvällsmacka med ost och päron.

Jag kan verkligen rekommendera denna kombination!

Det blev lite onyttigt också…en kall cola zero och lite popcorn som blev över efter flickornas onsdagsmys:)

Benen känns lite trötta efter all övning på step-brädan idag. På´t igen imorgon:)
Det är ganska svårt att öva att man ska lära andra stegen, och hålla koll på takten, alla 8-or, musiken, tecken och snack…
Jag funderar på att skriva en lapp med några minnesanteckningar, för jag får hjärnsläpp efter vissa steg och glömmer bort vad som kommer här näst…fan. Ja, ja…jag tror de kommer bli trötta och känna att musklerna får jobba även om jag tappar bort mig, eller tabbar mig på nåt vis…eller!? 
Hjälp!!!….vad har jag gett mig in på!?!?!? Jag får kalla fötter!

Pepp mottages!;)

KRAM





Inga kommentarer: