26 jan. 2014

Det gick bra!

Härlig känsla!

Tack för att det kändes så bra!
 Sist jag satt på en cykel för att leda ett cykelpass var över ett år sen. Idag var jag där igen, och testkörde mitt nya pass för morgondagens vick.
Jag var även med på en kollegas 30-minuters pass, för att få lite inspiration - och det fick jag verkligen!

Kroppen var helt med på noterna, det kändes riktigt bra och träningsformen kändes så rätt. Jag har saknat spinningen.
Innan barnen kunde jag leda 2-3 pass i veckan och träna annat utöver det, men senaste åren med svåra graviditeter och mamma-ledighet har det inte blivit mer än ett i veckan när det fungerat.

Jag öppnade mitt skåp, och det kändes nästan lite kusligt. Sist jag var där var jag gravid med Arvid, jag hade precis haft mitt cykelpass och varit ledsen över att jag redan hade problem att köra passet. Jag hade väldigt jobbig illamående från vecka 4-5 och tror jag bara körde några veckor till.

Ellen (här 2 år) vill helst ha storasysters cykel.

Men, nu ska jag inte tänka på det! 

Nu ska jag jobba vidare med att lyssna in låtarna på mitt nya pass, så jag kan det tillräckligt bra.

KRAM


Vilken frihet det är att cykla. I en spinningsal kanske man inte riktigt får samma känsla, därför tycker jag att musiken är superviktig. Peppande och glada låtar får i alla fall igång mig:) 


Malva på sin  gamla cykel (här 3 år)

KRAM



Inga kommentarer: