17 jan. 2014

En stund i storstan


Hej Stockholm!

Passade på att ta en sväng på stan, när jag ändå hade ett par timmar att vänta på min fika-date igår.

Stockholm, jag har saknat denna stad. Innan jag blev gravid sista gången, var jag ofta här i olika jobb-sammanhang, eller kurs som nu. En tid pendlade jag till Stockholm i ett jobb under ganska många månader, men det blev tufft när vi fick barn.

Jag blev så glad att se att jul-belysningen fortfarande satt uppe, för jag har varit lite ledsen över att det aldrig blev något tillfälle innan jul att åka hit och julshoppa eller bara njuta av stan och äta gott (åka sån buss-resa för endast 200kr! toppenpris!)



En hel del rea var det fortfarande här, så det blev ett rea-fynd:)



Har ni också noterat, att typ alla kläd-kjedjor verkligen öser ut kollektioner med träningskläder! Så kul!
Nu kan man hitta snygga träningskläder överallt:)


Här provar jag en tröja på HM, tyvärr ordinarie pris (ändå ett kap för endast:149kr! :)
Tröjan fick följa med hem, den kändes så mjuk och skön i kvalitén, och så gillade jag mönstret som nästan är lite djurmönster.



Ahhhhh! Denna snygga djurmönstrade träningstoppen blev jag kär i, men den får kanske följa med hem en annan gång:)


Lite andra träningskläder på HM.



Det var lugnt och kallt på hötorget. 






När mörkret började falla var det dags att gå mot tågstationen. 
Det blev en ganska lång, men skön promenad, som kändes i benen när jag sen satte mig ner för en fika innan avfärd.
Så en shoppingrunda=träning;)



Hoppas ni har en skön fredagskväll!

KRAM



Inga kommentarer: