23 jan. 2014

Ny träningskompis

Hej step-bräda!


Då ska jag man bli kompis med denna bräda. 
Va kul det ska bli! Lite nervös är jag nog lite, för det handlar nämligen inte bara om att jag ska träna med den på egen hand. Om en dryg vecka, ska jag leda ett gäng mammor varje tisdag. Hjäääälp! Hur blev det så här!? Hur kommer det att gå!?
Häng med på bloggen, så får ni följa med detta projekt/resa. Blir det flopp eller topp!?

För er som inte vet, så utbildade jag mig till aerobicsinstruktör när jag började plugga uppe i Luleå -98, men jag ledde bara aerobicsklasser några år, sen utbildade jag mig även för att leda spinning och efter det gled jag över mer och mer att bara leda cykel-klasser.

Nu blir det alltså lite step-up med bräda och tabata, som jag ska leda. Pirrigt värre! Men det känns mest kul i magen, och så får jag en rejäl utmaning - det passar mig just nu i livet:)

Idag blir det mesta förbereda Malvas födelsedag, men jag hoppas kunna få någon stund till denna bräda, för jag MÅSTE ju få ihop ett pass:)

Håll en tumme, eller kom med tips på bra steg på brädan!

KRAM



Inga kommentarer: