1 jan. 2014

Ett nytt projekt och nyårslöfte!

Då är man igång!

Har du några nyårslöften för 2014?
Det har jag. Mitt första projekt och löfte för i år:
- att gå en fotokurs! 
Jag har hittat en via nätet, och har redan börjat!
Perfekt att göra, när barnen ändå inte vill somna själva. Då är det bara att slänga på sig lurarna, och börja läsa och suga i sig informationen och ÖVA!
För gå en kvällars är det inte tal om just nu i vårar liv. Tack för internet!

Jag ser verkligen fram emot att bli MYCKET bättre på att använda min Nikon D5000, som vi köpte när vi hälsade på min bror i New York (då bodde han där, numera L.A som ni vet). Det var i december 2009!! Jag har tagit alldeles för många kort med den där enkla gröna-knapp-intsällningen! Nu är det slut med det! Varför ska man annars ha en dyr systemkamera, när jag inte använder den mer och proffsigare:)

Wish me luck!




Som ni ser kan jag behöva det…ovan är fotat utan blixt och nedan är ett försök att få till nåt bättre…öh…NOT! haha



KRAM

2 kommentarer:

Léni sa...

Hej Malin!
Underbara Clara har en bra sida med enkla tips för bloggbilder: http://www.underbaraclaras.com/category/bloggskolan/
Ha ett gott nytt år!
Léni

Unknown sa...

Hej Léni! Tusen tack för tipset! Ha ett gott nytt år du med! :-)