30 jan. 2014

Rosa chock!

Nya dojor!

Efter att ha tränat på brädan med mina gamla aerobicsskor från typ 90-talet och fått ont i fötterna, så var det bara att åka och köpa nya. Jag gjorde ett riktigt fynd, och jag har nu äntligen ett par rosa träningsskor! Älskar rosa:)




Ellen körde lite step efter att mamma testat skorna..i jeans! hehe
Så jag fick såklart byta om och köra igenom uppvärmningen och konditionsblocken med träningskläder och DE NYA skorna. 
Barnen undrade vem jag pratade med när jag tränad, och om jag kunde vara lite tyst…de såg på barntv;)
Haha ja för er som inte vet, så tränar jag alltså på att lära ut ett step up-pass som har premiär på tisdag för 20-tal tjejer här ute på landet!!




Arvid villa vara där jag var…kunde slutat med ett brutet ben, för han har blivit ganska snabb nu den lille killen.

Kan verkligen rekommendera dessa skor, supersköna och lätta. Finns på Stadium: 499kr (899kr innan) har du restauranghäftet med 20% rabatt blir det 399kr!
Skynda fynda, om du gillar rosa;)

Nu blir det lite soffan, sen packa. I morgon bär det iväg till Stockholm - Jippi!

KRAM





2 kommentarer:

Jessa sa...

Här ute, och inte har du bjudit in mig!? Besviken! ;)

Unknown sa...

Klart du får va med:) Kolla med Sofia! Kram