9 jan. 2014

Svettigt värre!

Phu!

Ikväll körde Sofi ett nytt pass med mig. Har ni hört uttrycket: AMRAP? Det står för: as many repeats as possible. 
Detta körde vi utan vila i dryga 20 min (4 varv blev det). Tokjobbigt! Sen blev det plankan i 30 sek (med mycket överhäng! Sofi har lärt mig att om man flyttar tyngden framför axlarna, så blir det galet mycket jobbigare!) 
Sist men inte minst:rumpdödaren! Haha bra namn, för min rumpa dog;) kommer kännas imorgon...
Ska berätta mer om den övningen någon dag med bra bilder och beskrivning. 

Igår lovade jag bilder på träningslinne nr 2 från Gina Tricot-leveransen. 
Bra med mönster, då syns det inte så mycket att det putar ut vid magen så mycket hihih!

...fast från sidan gjorde det visst det! Ups!!:D den magen ska bort till sommaren!!!

Hoppas ni har en skön kväll! Nu blir det dusch och sen nåt i magen:)

KRAM




4 kommentarer:

Therese Sandqvist sa...

Va duktig du är som orkar hålla igång å träna hela tiden! Inspirerande att läsa din blogg!!!

Anonym sa...

Wow Gud vad ni är duktiga!!! Jag måste lära mig mera om rump övningen!!! Och super snygg linne!!!

Unknown sa...

Tack Therese! Kul att du blir inspirerad :) det är ju precis det jag hoppas på! Kram

Unknown sa...

Tack!! Ja den ska jag berätta om snart!! Den är kanonbra:) tack, ja snygga träningsläger får igång mig:)) Kram