11 jan. 2014

Lördagsmys!

God kväll!

Ja, eftersom jag blev snuvad på fredagsmyset, så fick det bli lördagsmys! 
Nytt ljus (rea-jul-ljus från plantagen 5 spänn=kap!) lite rött vin och så en god middag som maken lagat med kärlek:)
I morgon ska det sista av julen städas bort här, adventsljusstakarna ska packas ner och fram med vanliga lampor igen. Bort med de röda julstjärnorna och in med nya vita orkidéer (här kommer även ett lördagstips: orkidé 2-stänger för endast 39kr på plantagen)





Veckans "unna-sig-mat" (ok pizza-biten igår kanske var det...men jag är ok med det:)
Klyftpotatis, fläskfilé, bea och sallad med vitkål, paprika, tomat, kryddor och ett glas rött. Mums!


Jag jobbar vidare med att bli ännu mer kompis med min systemkamera, det finns så mycket att lära! Väldigt kul:)
Tyckte jag fick till några stämningsfulla bilder, hoppas ni gillart;)

Min träning idag blev inte så mycket tyvärr, för dagen efter migrän är sisådär för mig att träna. Det blev en promenad i snön istället.
Så…i morgon kommer jag därför köra både ett konditionspass och ett styrkepass! Yey!!

KRAM


Inga kommentarer: