23 jan. 2014

Städat, fixat, bakat hela dan!

Phu!

Vilken dag! Trött och lite sliten, sitter jag nu äntligen i soffan. Jag och flickorna har bakat, pysslat, dukat och förberett oss för Malvas 5-års dag i morgon.
Trodde inte Malva skulle somna, men till slut så, somnade även hon sött i sin säng.


Godis-påsar till lördagens kalas!

Så söta fina cellofan-påsar från partytajm 




Malva var riktigt fokusera och gillade att fördela godiset, men Ellen stoppade mest i munnen (trodde inte jag såg den lilla busungen).





Strössel!


Chokladbollar som vi doppade i vit choklad och sen strössel. Slutresultatet får ni se på lördag:)


Tyvärr blev det ingen träning idag, men det känns som jag sprungit milen, för jag är helt slut i kroppen! Jag har farit runt i hela huset, möblerat om (så vi ska få plats 12 vuxna runt bordet, plockat, bakat, diskat, lagat mat…phu!) Men kul är det:) Jag älskar att anordna middagar/kalas och fester!

Nu ska jag se om jag kan hitta lite inspiration för step-passet! Tyvärr hann jag inte "steppa" nåt på min nya kompis, men snart så!

KRAM


Inga kommentarer: