8 jan. 2014

Pepp

Hepp!

Planen var att sova när Arvid sover, nu på dagen, när flickorna är på förskolan...men det är ju svårt när han aldrig vill somna, eller vaknar-direkt-efter-en-stund-i-vagnen-när-jag-gått-i-ösregnet!
Natten blev åter igen en natt med mindre sömn (lite bättre alltså, små små framsteg;)) sen hade jag tänkt läsa några bloggar, söka lite trevliga nyttiga recept...men Arvid vill ha min fulla uppmärksamhet:) gullunge! Klart han ska ha! 
(Men nu sitter han nöjd och pillar på några leksaker). 
Funderar fortfarande på hur mitt träningsschema ska se ut denna vecka...det får nog bli att man gör en första plan med B-planer och kanske till och med en C-plan ;) 

Hämtade träningstopparna från Gina Tricot idag! Beställde igår!!! Otroligt snabb leverans. Rekord tror jag!

Bildbevis senare;)

KRAM


Inga kommentarer: