25 jan. 2014

Kalas efter kalas

Tårtkalas!

Oj vad jag syndat nu. Tårta igår och tårtbit idag. Men är det kalas så är det. Jag kanske borde känna mer misslyckande över att äta massa socker, när jag bestämt mig för att ta bort det, men nej, jag tänker inte ha dåligt samvete! Det var gott:)

Tårta från Hälls i stan. Brukar alltid göra egen tårta, men tack vare erbjudande i det där häftet, som heter nåt som resturangchansen? så slog vi till. Det var riktigt skönt att slippa fixa två stora tårtor. 

Malva fest-fin och lycklig över att det snart är dags för kalas.
Klänning och tights och skor från HM.
Nytt diadem från kusinerna igår.


Att rita masker uppskattades :)

Barnen fick sedan gå skattjakt och leta efter ledtrådar som den lille busige räven: Swiper (från filmen Dora) gömt. 


Arvid var glad och nöjd hela kalaset igenom!
Så kul att han gillar att gå runt i gåstolen. Nu fanns det ju verkligen yta:)

Nu sover flickorna, så det får nog bli några avsnitt av "farmen" i soffan nu (och en tårtbit till hihi..träna imorgon!). Har ni förresten sett något avsnitt av farmen? Jag tycker det är sååå kul att se på. Så många olika, roliga karaktärer och personligheter som krockar. Skrattar varje avsnitt. Så se på: farmen. 
OCH: Tack för tv4play!

KRAM


Inga kommentarer: