31 dec. 2013

Gott Nytt År!

Snart nytt år!

Hej då 2013! Du var ett helvetes år, men så fort vår Arvid kom blev allt bättre och bättre!! 
Det bästa med 2013 var med andra ord Arvid, näst bästa var att jag fått må så mycket bättre både fysiskt och psykiskt. Största överraskningen i år var att vi bestämde oss för att köpa tomt vid en sjö och ska bygga en sommarstuga igen!:)

Ja här står jag i röran;) haklapp på golvet m.m..:D
Arvid gillade min glittriga klänning ikväll. Oj vad han titta och ville känna. 

Köpte denna klänning i våras, när jag mådde riktigt dåligt och drömde om att slippa vara så fet och ha sån fruktansvärd graviditet. Jag såg denna känning på nätet och tyckte den var så himla snygg, glittrig och vacker. Den var på rea, så jag tänkte, varför inte? Men jag kommer säkert aldrig kunna få på mig den (storlek M) men jag kanske kan ha den som morot? Jag köpte den iaf. När den kom grät jag inombords. Jag kommer aldrig kunna ha nåt så fint och sexigt på mig. Jag kände mig så mycket mer än bara motsatsen. Jag hängde klänningen långt in i garderoben och glömde bort den. För att tag i alla fall. 
När Arvid var 2 månader, såg jag den. Jag måste prova den, tänkte jag, och gjorde det...den kom inte ens över axlarna. Det knaka och jag fick avbryta försöket. Jag blev såklart väldigt ledsen och lite arg på mig själv. Varför i helvete köpte jag den där klänningen! Skamsen över det totala misslyckandet och kanske den naiva tron att jag skulle lyckats att få på mig den..jag valde att glömma bort den. 
Imorse när jag tänkte på hur vi valt att fira vår nyårsafton, endast vår familj hemma, kom jag fram till att jag ville klä upp mig ordentligt. Jag hade givetvis denna klänning i bakhuvudet, men frågan var om jag skulle våga prova den? Jag har köpt och klätt mig i samma storlek (M) i flera plagg och även köpt kläder i storleken, men denna klänning var en liten medium, nästan en small...
Nä jag provar! Ta da!!! Jag fick på mig den och den kom till och med över rumpan!(provade faktiskt klänningen för en dryg månad sen, och då kom den inte över det partiet!suck)
Så jag blev så lycklig och glad, att jag la ut en "selfi" på instagram och Facebook! Haha:D bekräftelsebehov!! Jag erkänner mig skyldig och skäms inte! Jag har kämpat för att både gå ner o vikt och våga visa en sån bild. Här kommer den:
Mer bilder från vår kväll och middag kommer! Nu måste jag ut i friska luften och rasta vår Mojje...kanske ta ett bloss. Fan att det där röda vinet ska få en sugen på det...:S

KRAM

4 kommentarer:

Jessa sa...

Snygg du blev i klänningen!! vill också ha en sån sexig ;)

Unknown sa...

Tack!! Haha ja den var nog lite sexy;)

Robsan sa...

Skit snygg klänning!!!! gillart!!!!

Unknown sa...

Tack Robsan!!!! Kram