29 dec. 2013

Snart 5-åring

Snart fyller hon 5 år!
Min fina Malva, med sitt lockiga hår och söta leende. Tänk att det snart gått 5 år sen hon kom! Jag minns det som igår...

Idag gjorde vi hennes kalasinbjudan tillsammans på datorn. Min tjej vet vad hon gillar och hur hon vill ha det. Malva valde allt själv: motiv, bild och färger. Vi hade riktigt kul tillsammans. Några gånger kom lillasyster och tyckte till, men lugnade sig när hon förstod att hon skulle få ha sitt första riktiga kalas i år. Rättvist måste det ju vara:)

Här ser hon tomten på julafton. Bäst att hålla pappa i handen.
Gullunge. Som hon hade väntat på tomten i år...

Ellen, min virvelvind och busfrö. Så fort Arvid inte sitter i mammas knä, vill hon sitta där <3.

I kväll hyrde vi film igen, jag och Johan. Skulle gärna tipsa om den, om jag hade kommit ihåg vad den hette…så typiskt mig. Bra var den, en riktigt spännande film. Återkommer om filmnamnet:).

3 dagar utan godis, och onödigt socker…tufft har det varit.
Jag har tröstat med frukt och nötter. Helt ok, men inte så man jublar inombords. Jag känner mig mycket sundare i kroppen, och lite lättare:) Idag blev det en av de längre jogging-rundorna på länge: hela 26 minuter typ 3 km. Får ju inte jogga för fort, utan ska hålla ett lågt tempo för min rehabiliterings skull. Kändes riktigt bra i mörkret och regnet!

I morgon blir det mer träning och inget godis! Go go go!

KRAM





Inga kommentarer: