5 dec. 2013

Ny mobil - igen!:)

Ny mobil, måste man ju testa:)

Kolla in dessa bilder! Det ser nästan ut som någon ritat bilder på Malva och Arvid i lekrummet.




Riktigt coolt:) Blir som konstverk..undrar om jag kan framkalla dem så här. Kanske nåt man ska rama in och göra nåt kul med i lekrummet…får fundera på det;)


Snöblandat regn utanför fönstret förut idag….vill ha riktig snö! (men det ska tydligen komma snö, för det ska tydligen bli snöstorm inatt, berättade min vän Sofia. Härligt!)


Här är mitt fina promenad- och joggingband igen! Känns så himla skönt att kunna ställa sig på det (när man inte tar sig någonstans med tre barn…) och gå i rask promenadtakt en stund, och sen jogga lätt i 10 min, som det blev idag. Totalt 1,3 km…ja det får inte gå för fort eller för långt, har min sjukgymnast sagt. 2 ggr till kör jag 10 min, sen kommer jag öka på 5 min varje gång:)

Jag är verkligen överraskad över hur bra löpbandet var. Riktigt stadigt och skön att jogga på, men framförallt att det är så smidigt och lätt att rulla fram och ta bort! Jag har nämligen haft ett "monster"-löpband hemma (som inte gick att flytta på så här lätt!), men jag sålde det för ett drygt år sen (tog sån enorm plats…i sovrummet!). Detta fyttar jag runt i huset hur lätt som en plätt!



Promenad i "vår-vädret" (regn och plusgrader) idag. 
Sen blev det lek och bus med en vän och hennes barn. Då gick eftermiddagen fort! (tummen upp på det)
Nyss "lyxade" vi med pasta och grillkorv till middag…(jag åt torkad skinka, avocado, keso o grönsaker) medan pappan i huset är och äter julbord…åh vad jag är avis!
Jag älskar JULBORD!!!!

Får nog trösta med liten ost-tallrik sen och lite mörk choklad sen när barnen sover….eller så hoppar jag över det och joggar lite igen på löpbandet! Så skönt att vara frisk och kunna träna (även om den är begränsad nu…)

Kramar


Inga kommentarer: