13 dec. 2013

Min gamla Lucia

Hej på Lucia!


Min gamla Lucia har hängt med många år, jag kan inte minnas att hon inte funnits. 
Jag och min syster fick var sin när vi var små, sen har hon fått följa med varje jul. 
Hon var även med när jag bodde i Luleå 4 år och pluggade. På senare år har hon fått sällskap av ett mindre Lucia-tåg (såg att de fortfarande säljer detta Lucia-tåg på guldfynd till bra pris).

Lite Luciamorgon-mys med tända ljus (såklart:))

Li

Ellen och Malva var lite små-nervösa inför uppvisningen på förskolan.
I bakgrunden ser ni att även Arvid fick klä ut sig till en liten tomtenisse <3.


<3 systrarna <3

Ellen håller i sin bästis Saga <3


Nu är nedervåningen dammtorkad, dammsugit, torkat golv..(Arvid sov ute)...phu..mellis har vi nu klarat av, snart lunch…det går för runt. Behöver åka och handla…:S

Längtar till ikväll!!!!

Berättar mer om det senare eller imorgon:))

Kram




Inga kommentarer: