3 dec. 2013

Nä nu kunde jag inte vänta längre!

Leveransen jag prata om förra veckan var mitt nya promenad/jogging-band! Beställde det på lördagen o det kom levererat tisdagmorgonen till dörren! Snacka om att det gick snabbt!

Hostade bara lite inatt, och så kände jag mig mycket starkare idag än jag någonsin gjort på över en månad!
Utan träning får jag så ont i ryggen, så nu kunde jag inte vänta längre. 
Får ju bara jogga 1 km lätt i 10 minuter...det går inte fort, men skönt var det! 
Nu blir det rygg- och bäcken-övningar:-)


Malva provade sina nya springskor på löpbandet, och Ellen övervakade och tjatade om sin tur:)

Berättar mer om bandet en annan gång (med bättre bilder…min iphone 4 tar inte så bra bilder längre:))
Men snart kommer en ny mobil på posten jippi!

Kram

Inga kommentarer: