7 dec. 2013

Vintern är här!

Hej på er!

Igår kom äntligen lite snö här, till barnens förtjusning!
"Titta det snöar mamma!!!"-sa Ellen.

Det är något speciellt den där dagen då första snön kommer, och jag tycker det är så vackert när det liksom öser ner snö för att sen övergå till att flingorna singlar ner…mys!!!
Jag blir lycklig och varm hjärtat. Det är snart jul, och vi har det så mysigt här inne <3
Genast kändes det mer ljust och härligt. Juligt helt enkelt! Hoppas snön finns där du är:)






Skulle lägga in några bilder från idag, och helt plötsligt fick jag snöflingor falla på bilderna!? Fråga mig inte hur jag gjorde, haha:)

Helgläsningen (en berättelse ur mitt liv) kommer inte denna helg, helt enkelt för att jag inte hunnit skriva…:(

Nu har vi ätit en riktigt god vegetarisk lasagne (recept kan komma en annan dag). Blev inspirerade av gårdagkvällens goda vegetariska lasagne, som vi blev bjudna på. Det är verkligen underskattat att äta vegetariskt, i alla fall för min del. Nu ska det blir ändring på det! Mer vegetariskt kommer det bli framöver:)

Ha en skön lördag, nu blir det löpbandet…när maten hunnit sjunka in lite;)

Kram





Inga kommentarer: