4 dec. 2013

Upp och ner


Ibland har jag dagar som är upp och ner...
Igår började dagen så bokstavligt talat så, när flickorna noterade att jag öppnat flint-paketet från fel håll…? Mycket störande, men flickorna tyckte mamma var rolig, så det var ju kul att man underhöll nån! haha

Men om gårdagen var upp och ner på olika sätt, så borde ju denna dag inte bli det:)



Idag ska jag med denna lille kille till doktorn, på 6-månaders kontrollen.
Sen, kanske om jag har tur, kommer rätt sms-avi gällande en ny mobil…Igår när jag åkte till Nora en andra gång, i hopp om att hämta ut telefonen, med alla tre barnen, så visades sig innehållet endast vara mobil-skalet!? Hallå, så får man ju inte göra…eller så lästa jag inte avi-sms-et ordentligt…snacka om att jag blev snopen och besviken:(



God morgon!



Inga kommentarer: