15 dec. 2013

Nu kan ni kommentera!

Hej hopp!

Nu har jag nog lyckats få igång kommentars-rutan! Jag har fått höra att flera skickat kommentarer, men att de inte lagts ut!? eller att ni inte fått svar…jätte tråkigt, och jag har heller inte fått något skickat till mig. Mitt mål är att svara alla, sen kanske jag inte publicerar allt. Men nu hoppas jag att alla ni som läser min blog vill dela med er av era åsikter eller ge mig tips eller bara säga hej:)

Så jag uppmanar familj, vänner och er jag inte känner att kommentera min blog, annars tror jag ju inte att ni finns där ute;)

Vem följer mig? Vem tycker det jag skriver är bra, intressant, fel!? 

Ska jag har kvar mina längre berättelser ur mitt liv? Någon som läser? Jag har tagit jul-ledighet från de de nu denna julemånad:))

Adventskram <3


1 kommentar:

Robin sa...

underbart Malin!!!! älskar det du skriver!!!