2 dec. 2013

Hello måndag….

Vilken jävla natt, ursäkta, men fy för faaaa…. Är det inte den ena ungen så är det den andra! ghaaaaa!
Men jag lever och mår bra, ska inte klaga, bara lite;)
Arvid höll på som vanligt, men var mer, vad ska jag säga…lät mer inatt och åt inte sin ersättning rakt av, då han var så väldigt täppt i näsan stackarn.
Malva drömde, och ville vi skulle sova hos henne…eller vi, det var bara mamma som dög. Nu är det ju så att min rygg inte mår så bra i deras barnsängar, så det slutade med att Johan fick lägga sig i Malvas säng…
På morgonen (runt 6.00) vaknar Arvid och lever om, så jag smyger ner med honom och sätter  (nja..ok lägger mig) mig med honom i soffan. Han vill absolut inte sova…Då hade jag kanske sovit 3-4 timmar den här natten…jag kommer snart falla ihop här hemma av trötthet….

Lite senare, samma morgon, hör jag Ellen skrika efter Malva (trodde hon sa mamma, men nej, det var Malva hon ville väcka..hm) Jag berättar för henne att Malva sover i mammas säng, och sen tänkte jag säga: men du och jag kan väl gå ner och mysa i soffan med Arvid….nej då fick hon ett hysteriskt utbrott att Malva låg i mammas och pappas säng, och skulle absolut dit!? Vilket jag inte tillät så klart, Malva kunde absolut få sova vidare. Jag bar Ellen ner, samtidigt som hons skrek, sparka och slog med armarna….tog väl en kvart innan jag fick henne att lugna ner sig.

Härlig morgon jajamensan!!!

Hoppas din var bättre!
Kram

:D Ni ser vilken riktig liten busunge jag lever med! haha
Hon är inte att leka med ibland, älskade lilla Ellen.

Kram

Inga kommentarer: