12 dec. 2013

Bye bye samsung!

God kväll!

Sitter i Ellens säng och känner hur hela kroppen lever! Jag och en kompis träffades här i byn och körde en riktig genomkörare för kroppen för en halv timma sen. Rygg, rumpa, ben och armar. Enkla men ujujuj så effektiva!
Vi var klara på dryga 30 min, helt slut! På en timme hade vi tagit oss dit, värmt upp, kört typ crossfit med tabata (6 ggr 25-30 sek vila 10 sek). 
Tack Sofi!!! Vi måste gört igen;)

Idag sa jag adjö till min nya samsung s4…jag kom fram till att jag saknar min iphone, och så var jag besviken på en hel del funktioner och faktiskt kameran som alla lovordat så.
Men sen...var det tyvärr så, att jag tyvärr fått ett exemplar som var trasigt. Blixten la av, och jag fick starta om telefonen (alltså en riktig: ta-bort-allt-du-har-på-telefonen-starta-om!! inte så kul…)
Nej tack!
När Arvid krångla mest hela natten, så lusläste jag en massa inlägg och jämförelser mellan samsung s4 och iphone 5s. Jag höll med flera av de besvikna iphone-användarna som gått över till samsung. Flera av dem ångra av samma anledningar som jag stört mig på, så varför ska jag fortsätta störa mig!:)
Jag är glad att jag testat, men nu längtar jag till min nya vita troligtvis den silvriga iphone 5s!

Imorgon är det Lucia…vi letade luciakronor idag, men det var slut på alla ställen vi var på…suck..
Får hoppas vi kan laga de två de hade förra året…vad är det egentligen med plast!?
På något underligt sätt har kronorna legat ihop-pressade och går inte att töja ut…men vi ska försöka. Får kanske värma upp plasten med hårtork?haha

Kram kram

Många julgranar på Marieberg! 
Flickorna tyckte det var några konstiga granar, med t.ex. trosor och strumpor som dekoration:D




Inga kommentarer: