26 dec. 2013

Julminnen

God kväll!

Sitter och tittar på alla bilder vi knäppt denna jul. Inser att jag skulle behöva rensa och ta bort de mindre lyckade bilder, och spara de bra. Tyvärr tror jag inte att det blir så. Jag laddar över alla bilderna från vår kamera och sen fylls det på hela tiden...skulle behöva sortera och göra fler digitala album. Nyårslöfte? Nja, detta år ska mina nyårslöften vara roliga!!! Jag sa förut till min familj att nu är det slut med allt ätande av godis!! Annandag jul (idag=ok=äta godis till jag typ spyr;)) imorgon:NO NO!!=inget godis!!! Är ni med??Jaaaaaa;) bra, då kör vi!:D (imorgon alltså). Det är alltså inte ett nyårslöfte, utan vi bara bestämmer oss för det nu:) mitt eller ev fler: mina nyårslöften ska som sagt vara positiva och roliga att ta tag i! (sluta med godis hör inte dit, men bara för att vara TYDLIG, så ska jag inte sluta för evigt, men nu blir det ett längre uppehåll på minst en ve...månad? Klarar vi? Oh...det är kanske för tufft?!?! Nej, fan. Nu provar vi! 30 dagar från och med 27 december!!!!!go go go!

Jag var ute och jogga förut (innan kalkon-middagen) och det kändes så gött! Men det känns som jag gjorde det förjäves efter all choklad som jag nu stoppat i mig :S....Fast, Nej! Det var inte förjäves, det var ju bättre än att inte röra sig alls, eller hur? Tyvärr börjar jag dock känna nån typ av förkylning igen...NEEEEEJ!! 

Här kommer några minnen från min jul:

God fortsättning!

Imorgon blir det frukost på Java i stan:) längtar! Ska bli så kul att träffa tjejerna, några av dem har jag inte träffat på år och dar!! 

Kram och god natt










Inga kommentarer: