1 maj 2014

Skön kvällsrunda

Hej hej!

Här sprang jag förut. Det blev en joggingrunda på ca 4,5 km. Ingen fog-smärta! Så skönt, bara lite värk i ena knät, får hoppas det går över. 

Nyss har mannen och jag ätit grekisk sallad och barnen fick pannkakor:) men de nalla lite av oss och vi av dem :P

Idag har jag även röjt i min garderob och har nu två stora säckar med kläder. Jag funderar på att lägga ut några plagg på Tradera och sen skänka resten till behövande i Örebro län. Jag har ofta skänkt kläder till myrorna, men denna gång vill jag att kläderna går direkt till behövande utan att de ska behöva betala. 

Vad skönt det är att få bort kläder som bara hängt där i flera år utan att jag använt dem. Jag fick fram mina "smal-kläder" från tiden innan jag blev gravid. Jag kunde nu få på mig massor! Några plagg var fortfarande för små, så de fick hamna i släng-högen, några behöll jag. 

Hoppas du haft en skön 1 maj!

Kram 





Inga kommentarer: