29 maj 2014

Rosa sommarväska

Hej Hej!

Ny fräsch och galet rosa sommaväska hittade jag på Lindex igår.  Jag såg den första gången förra veckan i butik, och har sen gått och funderat på om jag skulle slå till. Jag älskar ju rosa som ni vet, men en rosa väska har jag faktiskt aldrig haft (i vuxen ålder;))
Jag känner redan hur glad jag blir när jag ser den, så den kommer nog få hänga ofta på armen denna sommar:)
Så fin inuti med det blåa tyget:)

Mera rosa:
På guldfynd hittade jag dessa små söta muggar till flickorna. 
De invigdes direkt med lite oboy!

Igår fick jag till min stora glädje leverans från Mary Kay, och Elin hade även lagt i en sommarpresent till mig! Tack Elin❤️
Bästa handkrämen och ett supersnyggt nagellack! Tummen upp på det:-) godiset slank ner direkt när inte barnen såg...

Igår hittade jag även en ny bikini på Åhléns (nyfiken på vilken, så följ denna länk) och en klänning på Huldas. De firade 3 år och hade 20% rabatt på allt! Sånt gillas:) 

Nej, nu måste jag fixa tårta och slå in paket till min minsting. Imorgon blir vår lille kille 1 år❤️

Kram 









2 kommentarer:

Anonym sa...

Länken gick inte att följa!! Blev så nyfiken!! Tack för en inspirerande blogg!! Kram Therese Sandqvist

Unknown sa...

Nu är det fixat Therese!:) Bra att du sa till! Tack :)- va kul att du läser min blogg!! Kram