22 maj 2014

Skor gånger fyra:-)

Hej!

Skönt med torsdag! Här har vi redan tagit helg:-)

Det första jag fick se imorse när jag kom ner var påsen från gårdagens inköp från Smultrongården, och jag tänkte på den otäcka smällen eller blackouten jag fick vara med om..så jäkla klantigt!
Jag hade väldigt ont i huvudet när jag vaknade idag, mest ytlig smärta. Jag kände mig mörbultad. Det fick bli ett par värktabletter för att lindra smärtan. Nu på kvällen värker det fortfarande. Kanske jag borde jag visat upp skadan för en läkare..?!
Bjuder på en svettig "selfie" efter 5 km jogg med Arvid o vagn o Mojje i koppel:P
Oj vad det var varmt ute idag! Så härligt med sommar! 
Och när det är sommar, då vill man ha ett par nya ballerina-skor minst! Så det var ett av gårdagens inköp på min shopping-dag. 
Hittade ett par billiga ballerina-skor på Skopunkten igår 99kr (!). Hade tänkt köpa  liknande par på Din Sko för dubbla priset, men mina fötter var för breda för dem och så var de så hårda, vilket inte kändes bra! Men dessa var supersköna:-)
I kön vid kassan såg jag att det överallt stod på skyltar: ta (köp) tre par skor, betala för två. Så jag lämnade kön och slängde med ett par tygskor till tjejerna (likadana). 199kr för tre par skor= Bra affär!! Tummen upp på det;)
På Din Sko hittade jag dessa söta skor till minstingen...men han var inte lika glad i sina första skor...;) 
Nej, skorna var inte populära hos vår lille Arvid. Jag minns att flickorna tyckte det var lika eländigt, när de skulle vänja sig med skor på fötterna, men sen älskade de skor och gör än idag!:)
Får se om Arvid hakar på den trenden, men förhoppning kommer han acceptera skorna snart...;)

Kram














Inga kommentarer: