31 maj 2014

Present och träningsförbud

God kväll!

Första dagen sen smällen, som jag inte haft ont i huvudet. Jag har därav inte kunnat träna så mycket denna vecka...mest promenader och så spinningen i tisdagsmorse. 
Känns inte kul, för kroppen har vant sig vid mycket träning..men vila har varit tvunget för mig...fortsättning följer om min huvudskada, jag kommer troligen röntga huvudet nu till veckan...känns lite läskigt. 

Så mina träningsmål denna vecka, blev det inte så mycket med.  Jag hoppas kunna komma ut på en längre jogg imorgon (efter ett nytt försök hos frissan att ljusa upp håret). Jag ger mig inte;) jag ska bli ljusare :P

Sött paket som min vän fick en dag förra veckan (försenad födelsedagpresent). 
Ett armband från Våga från Smultrongården - Det farliga stället.;)..som vissa springer rakt in i en (extremt! lågplacerad balk!!)...
Gott med mellis, en väldigt varm dag! 
Rödmosiga killar som hoppat studsmatta:-)!
Söta Ella i en solhatt som Malva (min äldsta) hade hennes första sommar!
Ost gör mig allvarlig! Hehe 

Nä nu ska jag nog krypa till korgs...borde ta en runda runt huset och plocka ihop skor, kanske något klädesplagg, utspridda leksaker och stänga uthuset...men huamigen (som min kära farmor sa ibland❤️) jag är sååå trött! Zzzz

Kram och god natt 















Inga kommentarer: