27 maj 2014

Blommor från tomten

Hej hej!

Burr...tänkte det skulle vara lika varmt som igår, men när jag kom ut imorse (visserligen redan vid 06.00) så var det inte alls så varmt! Burr!

Spinningen i morse var skön, men oj vad trött jag var idag! Det tog ett par låtar in i passet innan jag var igång och kunde ta i ordentligt. 
Tack bästa svägerska som kom och passade barnen så tidigt på morgonen!❤️
Vi har både syren och liljekonvalj inne och det luktar så ljuvligt!


Egenodlade tulpaner! Stolt som en tupp:-)
Förra veckans träningsmål klarade jag inte fullt ut, det blev 1,6 mil totalt, tre tillfällen. Inte så mycket styrketräning som önskat..måste jobba på det. Mer tabata helt enkelt:-)

Sista veckan av min intensiva träningsmånad. Skönt! Jag har redan klarat viktmålet!! Så jag är nu på vikten som jag hade innan jag blev gravid med trean (totalt drygt 30 kilo mindre!) 
Nu har jag ett nytt mål att gå ner 5 kilo till, men den resan får vänta. Nu ska jag njuta ett tag av denna seger!!:-)

Hoppas du har en bra dag!

Kram














Inga kommentarer: