30 maj 2014

Arvid 1 år❤️

Frrredag!

Och inte vilken fredag som helst! Arvid fyller 1 år!! Yey!

Idag är det även ett år sen mitt liv förändrades från ett fruktansvärt liv i smärta med bland annat extrem svår ryggsmärta och gravid-depression till: lycka,kärlek och glädje!
Vår lille Arvid fick komma ut ett par veckor tidigare, för att jag inte kunde leva med smärtan och depressionen längre. 

Men så fort han kom ut och jag fick se min son för första gången, kunde jag inte annat än älska min honom mer än någonsin❤️ 
Ett underbart år har vi haft med våra tre barn. Arvid gjorde vår familj komplett och jag kan inte med ord beskriva vad denna lilla prins har tillfört oss. Att få ett tredje barn har varit det bästa vi gjort. Resan var inte lätt, men jag är så tacksam varje dag för vår son (och givetvis våra två döttrar). 

Jag älskar den här bilden.
Det är första morgonen efter BB. Flickorna var så stolta och glada att han äntligen fanns utanför mammas mage:-) 

Bus med pappa 
Syrrornas hello kitty-keps är bäst:)
När mamma tar fram kameran vill jag va med..nära!:)
Nycklar är kul...en stund!
Den där mamman som tar massa kort:) Arvid är oftast alltid nära och har vill ha koll. Haha 
Här har jag ett t-shirt-fynd från Kapphal. Fick en 50kr-bonus och då blev tröjan 49kr billig! Tummen upp på den dealen!

Klockan är bara 06.00 så det är inte riktigt dags än att väcka flickorna och sen sjunga för 1-åringen, men jag vaknade till (efter en vända in till Arvid - som grät för att nappen var utom räckhåll). 

Jag ligger och tänker på tårtan jag ska garnera till Arvids kalas ikväll. Jag har en idée om att göra en elefant på tårtan, som liknar hans snuttefilt...(den ser ni på bilden ovan)..men jag måste köpa lite sockerpasta till det, och hinner jag det idag?! Jag ska ju bli blond idag också!!!! Wieeeeeee!!!...?:S :D

Hur det gick med både tårta och att gå från mörk till ljus får ni se ikväll:)

Ha en underbar fredag! 

Kramar









Inga kommentarer: