21 maj 2014

Shopping-dag avslutades med en smäll!

Hej där!

Ja jisses amalia! What a day:-)
Ligger bredvid min minsta tjej i hennes säng och känner hur det värker i pannan...
Efter en stund på både blomsterlandet och diverse butiker på Marieberg Galleria åkte jag mot Smultrongården, för att träffa ett par vänner och deras minsta. Idag var det 20 procent rabatt på Odd Molly och Culture! Min vän Sofia valde bland annat denna underbara kofta:
Bilderna är från webb-shoppen: country-dreams.se
Terese var sugen på någon av de rosa koftorna, som också är så fantastiskt fina, men vilken det blev vet jag inte. Det hände nämligen något som gjorde jä...väldigt ONT! Vad då? Tänker du nu. Jo, Arvid sov utanför, medan vi tjejer provade lite kläder där inne (deras små satt i bilstolar på golvet) varav Arvid vaknar och jag rusar ut...det är bara det att man inte kan rusa ut, inte helt raklång på ett ställe....Smultrongården är utbyggt, och på ett ställe måste man helt enkelt böja sig ner lite för att komma in i nästa rum. Detta glömmer jag och springer alltså rätt in med huvudet i en träbalk! Jag flyger nån halvmeter bakåt och så svartnar det för ögonen någon sekund. Jäklar i havet (!) vad det gjorde ont! Hela butiken blir involverad i min olycka och hjälp kommer till mig från olika håll. Jag såg stjärnor i affären och började storgråta av smärtan. Åh vad det kändes skönt att jag hade mina vänner där, som kunde hjälpa mig med både Arvid och mig. Tack finaste Terese och Sofia!❤️
Jag hade väldigt ont, så det blev ingen fika i solen för mig, utan jag for fort hem och petade i mig lite värktabletter och vilade en kort stund innan det var dags att hämta flickorna på förskolan. 

Värken släppte (med lite alvedon i kroppen), och nu känns det som ett stort gigantiskt blåmärke i hela pannan...

Dagens träning blev ett vick på Actic, ett spinning-pass nu på kvällen. Det gick bra, trots "hjärnskakningen";)

Nu sover alla tre små troll. Så nu blir det förhoppningsvis en stund med mannen framför tvn❤️

Kram kram




Inga kommentarer: