3 maj 2014

Lycklig!


Hej!

Jag tror inte någon av mina dagar kan starta bättre!
På med löparkläder efter en mycket god frukost som mannen svängde ihop.  (äggröra med små tomater och persilja! Mmmmm... !) i örat får jag sedan höra av mannen ,vad bra vi har det, och en puss!;) Energin var på topp när jag tog vagnen med mig ut. Det var en trött 11 månader Arvid som tittade på mig när jag satte på mig midjebältet för att även vår hund skulle få hänga på ut på halvmilen:)
Det kändes riktigt skönt! Solen sken och knäna bar:))
Nu är gräset klippt och det ser så prydligt ut nu på tomten. Det luktar gott och barnen var superglada över att äntligen fått åka gräsklippare med pappa. Arvid fick också åka:)) premiär! Han älskade det! Blev väldigt ledsen när pappa tyckte det räckte. Sötaste hihi :))
Sen blev det en tur till Smultrongården alldeles för mig själv (!) Yey!! och där köpte jag ett par presenter och kände lite på en poncho (ur Pernilla Wahlgrens Collection) som jag gärna vill ha!!! 
Ni hittar den här

Städat hus är det bästa. Nu ska jag njuta. 

Kram 



Inga kommentarer: