17 maj 2014

Vilken morgon!

Hej!

Igår kom jag aldrig ut eftersom den dumma migränen attackerade mig. MEN idag vaknade jag 06.00 (innan barnen!?) och i köket satt redan mannen och åt frukost. Han hade massa jobb framför sig och skulle iväg före oss till tomten, så då passade jag på att ta mig ut när han lastade på kärran!

Detta med att jogga på morgonen ska jag göra igen -det var så skönt! (iaf när solen lyser så varm som i morse;)) 
Lugnt och stilla och skön luft. Lovely❤️


6.50 var klockan när jag tog på mig löparskorna och begav mig ut i solskenet! Totalt blev det 6 km (på personligt bästa tid -Yey!), så nu slog jag förra veckans totala distans (1,7mil) - denne vecka:1,8 mil ! (kanske blir det mer imorgon..;))

Jag firade min seger med att beställa nya träningskläder från kapphal:) En sport-bh och ett par matchande shorts. Jag fick sms om att det var 25 procent på ett helt köp om man är medlem (igår och idag), du kanske också fick det? Tummen upp på det! Så det passade bra, jag slog till:) Bra när det även gäller köp via webben. En söt liten piké-tröja fick följa med till minstingen, som snart blir 1 år❤️

Nu ska jag fortsätta leva camping-liv:-)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram





Inga kommentarer: