25 maj 2014

Mors dag❤️

Grattis till alla mammor!

Denna mors dag var min första som tre-barnsmor:-)!
Jag vaknade till blommor, teckningar och paket på sängen av mina fina❤️ 
I paketet låg ett par jätte fina örhängen...men tyvärr inte riktigt min stil:S...Vad jobbigt det är när man känner så..
men jag sa senare som det va, annars kommer de bara bli liggande och inte användas. Mannen får ett nytt försök ;)

Senare efter en god frukost, blev det träning: städa som uppvärmning och sen 6 km löpning i underbar natur, med både vatten, skog, åkrar och bro:-) (helt by myself!!! Lovely:))
Det var svalare idag, men inte för svalt för att springa i shorts och linne:-) vilket jag tyckte gjorde löpningen ännu mer befriande! Tummen upp på det:-)

Idag har jag givetvis varit och visat uppskattning för min egen mor som betyder massor!! Syrran och jag gav henne en blomlåda med flitiga lisor i:-)
Tyvärr glömde jag minneskortet till kameran i datorn hemma..så det blev några foton med min iPhone. 

Mamma bjöd på riktigt god kycklingrätt och rabarberpaj, jordgubbar, glass och vaniljsås. 
Recept på kycklingrätten måste jag se till att kopiera, så att jag kan dela med mig det här på bloggen. Den var såååå god!

Nu är det snart ny vecka, med nya mål och möjligheter. Härligt!

Ha en fortsatt skön kväll. 

Kram 






Inga kommentarer: