29 maj 2014

Långledigt!

Hej
Gårdagen började i full fart. Jag hade både en lista över saker jag behövde fixa på stan och sen en låååång matlista. 1-års kalaset närmar sig med stora steg (imorgon!) och då blir det grillning av kött på menyn och 1-års tårta såklart:-)
Gårdagens outfit: nytt linne från Smultrongården: Culture och så min underbara kofta från Odd Molly. Det var soligt och fint ute idag, men kyligare, så koftan behövdes!

Så skönt linne! Jag kommer bo i det i sommar;)
Linnet är lite längre bak, vilket är både bra och snyggt. 

Efter att flickorna blivit lämnade på dagis tog jag min vanliga promenad med vagn och hund. Mojje fick simma i ån efter några kast med pinnar, vilket han älskar. 
Dagen blev fylld av diverse. Läkarkontroll och vaccination för lillkillen, shopping på stan och lunch med fina vänner. 
Äntligen fick jag se och avnjuta den omtalade fisksoppan på saluhallen. 
Ja vissa har det bra:) jag var lika trött som Arvid efter dagen och hade gärna tagit en middagslur! 

Idag står det målning på schemat. Underbara mamma passar alla barnen, medan jag och maken får måla husdelar tillsammans❤️

Ha en skön långledig helg!

Kramar 






Inga kommentarer: