7 maj 2014

Neeeeeej f....n!

Hej måste erkänna nåt....;)


Jag tror inte jag är ensam om att säga en sak en dag, och så faller man för frestelsen ÄNDÅ dagen efter typ! Gahhhh!

Jag var sååååå sugen på choklad igår kväll att jag bakade en kladdkaka! Mitt ena inre skrek: NEEEEJ du har ju precis bestämt dig för att kämpa dig ner 2 kg, då ska du INTE äta socker, mjöl och massa smör! :D Jag kan inget annat än skratta lite åt mig själv haha, men jag skäms lite också för er som följer min blogg och blir inspirerade att göra något liknande! 
För då är ju mitt beteende inte speciellt bra om man vill gå ner i vikt och har bestämt sig för att hålla sig undan onyttigheter en månad...
Jag hoppas mitt återfall i socker-träsket visar att det inte är så lätt ibland och det är ok, det betyder ju inte att jag ska ge upp helt. Absolut inte! På´t igen;)
Livet går upp och ner, och jag ska väl inte säga att jag var super-deppig igår, men jag behövde nåt som inget annat kunde ge mig:)) och det var en bit kladdkaka! (och en eller två bitar till idag!:P)

I kväll blir det träning av nåt slag när maken kommer hem och tar över.

Nu ska jag snart få känna lite lyx hos frisören, det blir klippa idag och färga eller rättare sagt bleka en annan dag. Nu känner jag för att ljusa upp håret lite igen när sommaren närmar sig:))

På återseende!

Kramar



Inga kommentarer: