24 maj 2014

Oj vilken värme!

God kväll!

Jag vill absolut inte klaga! Men oj vad varmt det var idag! Phu...svetten rann bara jag satt still;)
Tyvärr blev det ingen morgonrunda för mig, utan massa andra bestyr för att komma iväg på kalas. Jag hoppas istället på imorgon!!
Jag och min lilla sailor-boy:)
Malva i en av sina finaste med klackskor. 
Ellen i en av sina favorit-klänningar💕
Det badades glatt i sjön (med pollen:P) 

För ett år sen satt jag på samma kalas och hade väldigt ont. Knappt en vecka innan Arvid kom...❤️
Samma klänning faktiskt! 

Ser nu på bilderna att klänningen inte sitter så bra, den ser lite stor ut. Jag köpte den på Lindex förra året och det är som sagt ingen gravidklänning, men stor i storleken.
Det var en liten mening med mitt val av klänning. För ett år sen vägde jag över 100 kilo! Nu är jag nere på det jag vägde innan mina 30 kilo upp! Yey! Det kändes som en liten revansch att ha på sig samma klänning ett år senare och känna att den satt slappt och skönt och inte så spänt över bröst och mage:P

Hoppas du haft en skön och solig lördag 

Kram









Inga kommentarer: