8 maj 2014

Lite kortare på längd och lugg

Halloj!
Före och efter-bild;) 

Sara på Studio Green klippte upp mitt hår lite och kortade luggen, så nu ser man ut som en rar liten skolflicka;) hehe Jag saknar min lite längre lugg, men det går så fort, snart behöver jag klippa den igen.

Nästa månad ska jag ljusa upp håret, då blir jag blondin (!) tror jag...;)
Helt blond i håret var jag för 8 år sen:D, min man gillade looken, så varför inte göra det igen! Jag ska se om jag kan hitta något gammal kort från den tiden.

Igår (efter kladd-kakan...fick jag ganska dåligt samvete!) så när mannen kom hem stack jag ut på en halvmil drygt. Det regnade hela tiden jag var ute, men det kändes friskt och skönt (efter några minuter...jag höll på att vända i dörren, men mannen peppade mig som tur var!)

Med massa kladd-kaka i magen (socker!) så kändes rundan ganska tung, fy för att jag klämde i mig så många bitar. Jag fick verkligen sota för det under löprundan, men så kändes det fantastiskt skönt ändå. Fri som en fågel!

Utan barn, hund, bara min musik i öronen och en kropp som ändå kände sig ganska stark och det märks att jag samlat på mig några mil nu under våren.

Nya tag igen! 

Idag blev det storhandling på Ica Maxi och ett par snabba promenader i regnet.

Kram




Inga kommentarer: