20 maj 2014

Äppelblom, träning och drömmar

Hej!
Så vackert det är runt om i vårt avlånga land. Det grönskar för fullt och äppelträden blommar nu för fullt även på vår tomt. 
Här började tisdagen som vanligt med att jag får få upp först av alla och köra in mot storstaden (Örebro) och leda ett spinningpass 06:45! Det som inte var så vanligt, var att gymmet nu inte hette njoy utan: Actic!
Känns lite vemodigt, efter 12 år som instruktör på njoy, men det ska bli spännande att få jobba för Actic och se vad det kan ge!:) huvudsaken är ju att jag får fortsätta leda pass och vidareutvecklas. 

Träningsmål denna vecka:
1,9 mil totalt! - 5 km avklarade igår (med hund o vagn:P)
Tabata! Det lyckades jag inte med så mycket förra veckan - skärpning där!
Spinning - avklarad

Så denna veckas träning är i full gång. 1,4 km kvar och så styrketräning/tabata! 
Nästa fredag ska jag vara nere på målvikten (-2,2 kilo sen 2 veckor tillbaka), och jag kan avslöja att jag redan klarat den andra siffran! Nu gäller det att hålla i och att inte gå upp innan dess...
Men shit va det känns bra! Jag kom ner alla dryga 30 kilo innan 1 års dagen!! Wieee vad bra jag är!! (jag gillar inte att skryta, men det har varit en lång och kämpig resa både innan och efter att vår lille kille kom till världen, så jag känner att jag kan stå för att berömma mig själv för att jag klarade målet: viktnedgång på dryga 30 kilo och för att jag tränat upp min kropp att vara starkare än den nånsin varit!

Kram 










Inga kommentarer: