16 maj 2014

Sommarkänsla och migrän...

God sen kväll!

Vilken underbar dag vi hade...tills huvudvärken/migrän slog till vid lunch, precis när man är och handlar på Ica Maxi med tre barn (med allt vad det innebär!phu..), vilket inte var den bästa tajmingen! Suck!!!!
Mannen fick komma hem tidigare och jag la mig med kall handduk på pannan och hoppades att migränmedicinen skulle hjälpa fort! Jag hade ju planerar mysmiddag och lyxig efterrätt som jag sen ville dela med mig till er!:( 
Det blev bättre på ett par timmar tack vare mirakelmedicinen:eeze! (funkar bra på mig, om jag tar den i tid! Tummen upp på det:-))
Tyvärr var kroppen helt slut efter en migrän-attacken, så det fick bli enkelt: korv o halloumi o pasta till barnen och jag och mannen åt sallad med olika lufttorkade skinksorter -mums! Synd bara att favorit-dressingen nästan var slut!! Vi fick endast ett par teskedar var till salladen...Karintorps tomatdressing is the best!!!
Maskrosor och glada flickor❤️

Imorgon blir det camping! Premiär att sova i husvagn hela familjen...:-) Haha herre jösses hur ska det gå?!
Jag har börjat ta fram lite kuddar och täcken och jag känner mig faktiskt förväntansfull och glad över försöket;) Det ska bli kul! Det bästa blir att få somna och vakna på nya smultronstället vid vacker sjö och natur❤️

Hoppas din lördag blir solig och varm. 

Kram




Inga kommentarer: