1 juni 2014

Knäckig kladdkaka - helt galet gott!


Morsning!
Kul att så många läser min blogg! Jag blir så glad att se att statistiken går upp igen! Välkomna alla nya till min vardagsblogg som handlar om allt från träning, shopping, småbarnslivet och såklart alla olika projekt som jag håller på med:-)

Massor av hundkex! Vackert!
Tittar jag sen åt höger, så ser ni mitt hem. 
Ett hus som vi totalrenoverat (inte klara än...men nära!!) "bara" en toalett, hall uppe/trappan, hall utanför tvättstugan och uterum-invändigt!! Det kan låta mycket i vissa öron, men inte i vårt liv! Hehe vi är väl lite renoverings-skadade;P

Mitt lördagsgodis fick som jag sa igår bli en bit av denna smarriga knäck-kladdkakan. Såååå god! Receptet hittar ni här på min blogg

Smakar både choklad och kola/knäck! Lovely:D

Tips: Mycket god att frysa in och äta lite lagom kall. 

Hoppas ni får en fin söndag!

Kram




Inga kommentarer: