17 juni 2014

Ny kofta

God kväll!

Ja det kommer behövas en ny krona på tanden som gick av...vilket betyder en sjukt dyr räkning!!!:(( Får börja spara, i augusti ska det ske. Fan...
Ny kofta muntrade upp lite! Mycket nöjd med färgen. Sommarfräsch:)
Ser kanske inte så glad ut, jag mår fortfarande risig i halsen..så det var nog lite svårt att le idag.  I tre dar har det gjort jätte ont att svälja, idag kunde jag prata utan större smärta...har aldrig varit med om detta typ av sjukdomstillstånd. 
Idag orkade jag gå och rulla vagnen till flickornas favoritställe just nu: Smultronstället! De höll på tjata hål i huvudet på mig igår, men då lyckades jag styra deras vilja när jag erbjöd annat som laga rabarbersylt och så lite i landet:)
Sommarbild. Barn med ett smultronstrå❤️Lycka!

Kram




Inga kommentarer: