21 juni 2014

Blommor i håret

God morgon!

Lillkillen vakna redan 6.30 :S kändes i huvudet, även om jag var helt nykter igår!;) Cola Zero hela kvällen. Lite trist, men jag var fortfarande hängig och hade ont i halsen igår. Dessutom var det skönt att ta bilen hem (vi hade visserligen gångavstånd, men 2 km med barn på kvällen kan bli låååångt då!). 

Klänningen fyndade jag på Nelly (deras sommarrea). Hårbandet med blommorna hittade jag i skyltfönstret till Cubus. 
Klänningen är ljusgul eller gräddvit:) 

Tyvärr var det ju ganska så svalt igår, så det fick bli en kofta över och senare mot kvällen bytte jag om helt till jeans och strumpor i skorna! ;) vi satt i alla fall ute hela dagen och åt både lunch och middag ute, vilket var riktigt nice!

Ha en fin midsommardag❤️

Kram






Inga kommentarer: