12 juni 2014

Syndigt gott!

God kväll!

Ja denna underbara godsak slank ner innan jag begav mig ut på jogging-runda med hund och vagn! Haha Gud va knäpp jag är - I know! I flera flera veckor har jag tänkt på ett wienerbröd med den där gula goda smör- och vaniljkrämen! Mmmmm...så när jag var på mataffären idag i Nora fick jag ett infall. Nu skulle den bli min!!! 
Den var helt sagolik! Ett glas mjölk på det, sen tog jag mig ut. Jag gjorde ett försök igår precis när det började regna...tänkte att det var uppfriskande tills det ÖSTE ner..då var det inte lika kul. Dessutom upptäckte jag att Arvid satt sig upp och tittade ut ur hålet (i regnskyddet) och var blöt i hela ansiktet! Haha stackarn, mamma hade ingen koll...DÅ började det åska! Fort vände jag hemåt, så det blev knappt 1,5 km. Idag blev det i all fall dryga 4 km:-)
Idag var det sista gången vi promenerade till förskolan och sista dagen som tjejerna skulle vara där några timmar. Nu är det sommarlov (!) och till hösten börjar flickorna på den gamla förskolan igen. 
Malva fick bära glassen till alla barnen :-)
Det blev kram-kalas när jag hämtade hem dem...❤️
Å sen blev det bus och kul i poolen med kompisar!

En toppendag som börjar lida mot sitt slut..och jag är helt slut:-)

Kram





Inga kommentarer: