24 juni 2014

Gult hav!

Hej!

Titta vilket underbart hav av gul raps! Jag kunde inte motstå att stanna idag :-)
Jag tog mina tre barn och placerade dem på åkern! Ha ha ja vad gör man inte för en bild (tyvärr hade jag bara mobilen till hands, men iPhone 5 tycker jag levererar bra kvalitet!). 
Om ni undrar över Malvas bandage på ena fingret, så satt vi hela förmiddagen på vårdcentralen, för att få hjälp med hennes  nagelbandsinfektion...
Lite synd att jag inte såg att minstingen hade choklad runt hela munnen! Haha men så är de ju barn, och egentligen ska man väl inte dit och peta och korrigera heja tiden. Nä jag måste sluta vara så petig;) 
Ett litet collage:-) tror jag bjuder på den på instagram också. Ni får gärna följa mig där, sök efter: projektliv. 

Ha en toppenkväll!

Kram 





Inga kommentarer: