23 juni 2014

Shopping som tröstar

Hej hej!

Fortfarande för sjuk i halsen för att kunna träna...(!) väldigt frustrerande, så det fick bli lite Palina-smink som tröst idag:)
Jag är så stolt över min vän Lina, som skapat sitt eget märke i smink! Jag älskar  hennes ögonskuggor, och idag blev det en ny färg som heter:Freja. Det är en varmare färg än vad jag brukar köpa.  Tjejen på Skönhetskompaniet tyckte denna färg skulle passa extra bra på mig nu som blondin ;) så jag föll för det säljargumentet! :-))
Färgen är brunaktig med lite guld i. Det blir nog fräscht nu i sommar:)
Lina har verkligen lyckats med förpackningar. Sååå snygga!
Massa ärenden med tre barn på stan...ja det gick väl sådär.. Det började med att jag upptäckte på parkeringen på Åhlens-taket att min 5-åring valt att ta på sig klack-skor utan spänne!! Med andra ord, inga skor att gå i...suck! Så det slutade med att hon fick gå barfota..(till första bästa skoaffär! Grrrrrr... Onödiga pengar, men jag kunde ju inte låta henne gå barfota i stan!! Uch bland glas, och annat skit.) 
Ett av ärendena var att hämta ut fynden från Campadre, där jag klickat hem två söta Odd Molly-toppar till mindre än halva priset! Yey:-))
Många ärenden som sagt, och barn som ville ha och ha och ha...till och med på förghandeln fanns det något att tjata om. Har alla sånna tuggummi-automater eller?!? Inte sjysst mot oss småbarnsförälder :P

Kram 






Inga kommentarer: