15 juni 2014

Sommarcafé i byn❤️

Hej!

Ja nu är det verkligen sommar! På morgonpromenaden med 4-åringen hör jag henne plötsligt skrika: Glassgubben!  -mamma! Nu kan vi köpa glass! Jag hörde hennes enorma lycka i rösten, och jag blev varm inombords. Blev förvånad att se glassgubben och café-skylten, då sommarcaféet här i byn brukar öppna efter midsommar. Härligt! Tänkte jag och blev aningen besviken att jag inte hade ett öre på mig. 
Men glass blev det senare (för alla utom jag som vaknade idag med halsont och ont i kroppen..:(...min energi var tömd efter morgonpromenaden..)

Idag har jag påbörjat ett spännande projekt, men tyvärr kan jag inte berätta nåt än. Men det är en av mina innersta drömmar som jag äntligen tar tag i - nu ska den bli sann! Yey! :-) jag lovar att berätta mer en annan dag;)

Det blev ingen spinning ikväll, vilket känns riktigt tråkigt! Klassen fick ställas in:(
Nu blir det säkert en vecka innan jag kommer kunna träna igen...tråååååkigt! Men, jag ska inte göra samma dumma misstag igen att börja träna för tidigt...

Ha en fortsatt fin kväll

Kram 



Inga kommentarer: