3 juni 2014

Nytt lack piggar upp!

Hej hej!

Då var det tisdag. Kroppen kändes lite öm efter gårdagens långgrunda (4km + 1 mil på kvällen!) i morse. Mina knän ömma lite (!) till min stora förskräckelse och ryggslutet kändes som ett stort blåmärke?! Det hade jag inte väntat mig, men efter den dagliga morgonpromenaden så kändes det bra igen! Phu...
Är riktigt nöjd med mitt nya lack från Mary Kay (sommarpresenten av min säljare Elin). Lacket täckte direkt och torkade fort! Sånt är bra när man är småbarnsförälder och inte har tid att vänta något längre på att lacket ska torka! :-)
Det enda negativa (trodde jag) var att färgen var oroväckande tunn! MEN det visade sig vara riktigt bra! Kanske till och med bättre än de vanliga lacken som vanligtvis är ganska tjock-flytande. Tummen upp på för nagellack från Mary Kay! Det var inte sista gången. 

Lillkillen var jätte snorig idag och vaknade redan vid 06.00 (vanligtvis somnar han om efter lite välling). Han var igenmurad i näsan stackarn och kunde såklart inte somna om...plutten. 
Han har sovit i snart 2 timmar...med lite hjälp att stoppa i napp och gunga vagnen ett par gånger. 
(T-shirt från HM)

Fortfarande nöjd med håret, men det är aningen lite för mycket gul ton, så jag hoppas att silverschampo kan hjälpa till att dämpa det lite. Ska surfa runt lite nu och se om jag hittar nåt bra och inte alltför dyrt. Om någon har nåt tips där ute så: let me know!!:-)

Ha de gott!❤️







Inga kommentarer: